Egy reklám, amit nem tudsz nem-végignézni!
2015. március 05., 12:00
Szerző: S.Zs.
Kategória: Könnyű
Egy reklám, ami az első mondattal véget is ér. De mégsem lehet továbblépni róla, egyszerűen muszáj végignézni! Hogy miért? Nézd meg te is!
Egy amerikai biztosítótársaság készítette el a "muszáj-végignézni-reklámot". És muszáj nevetni rajta!
A reklám mindössze annyi, hogy a megjelenő idilli család idilli vacsoráját az idilli apuka megköszöni, mire az anyuka: "Ne nekem köszönd, hanem a Geiconak!"
Minden tökéletes, hála a Geiconak. A reklám ezzel véget is ér.
Ekkor jelenik meg a család kutyája. A poént nem lőjük le, nézzétek meg a videót!!
Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni legújabb híreinkről
kérünk lájkold Facebook oldalunkat!
Forrás: metro.co.uk
Szomorúan nézte a menhelyen a kutya, ahogy fiatalabb társait örökbefogadják mellőle
Már nem is merte remélni, hogy vele is megtörténhet a csoda. Aztán egy szép napon...
Simit kérek! - Minden nap így várja a postást a a labrador
Amikor hallja a postás lépteit, odatotyog a bejárati ajtóhoz, és elfoglalja helyét a levélbedobónál. Kíváncsiak vagytok, miért?
Miért van nagyobb követőtábora a kis kedvenceknek manapság?
Napjainkban a social media platformok használata már a mindennapi életünk része. Követjük ismerőseinket, celebeket, színészeket, influencereket és egyéb olyan oldalakat, amelyek iránt érdeklődésünket fejezzük ki. Ezek közé tartoznak az olyan oldalak is, amelyek a kiskedvencekről szólnak. De miért is alakult ki ez, és mi miért követjük más emberek háziállatának az oldalait?
Hihetlenül édes a kiskutya, ahogy legjobb barátját várja az ajtóban
Theo és Coco kutyusok az első pillanattól fogva rajonganak egymásért. Szívmelengető videójuk láttán garantált a mosoly!
Csodás változáson ment át a félős menhelyi kutya, miután fény derült cukorbetegségére
Gondozói eleinte azt hitték, csupán fél. Ám rövidesen kiderült, hogy sokkal súlyosabb oka van a kiskutya furcsa viselkedésének.