A kutyabarát helyek szakértője, a kutyabarathelyek.hu

Összes      Friss      Ajánló      Állatvédelem      Egészség      Jó tudni!      Könnyű      Közérdekű      Kreatív      Nevelés      Utazás

Kutyás barangolások - Kutyás időtöltés ősszel, Egerben

2023. november 10., 10:45

Szerző: Böjte Csenge

Kategória: Utazás

Októberben mindenhol gyönyörű színekben pompázó tájat találunk, főleg egy borvidéken, mint Egerben. Mi a kirándulást és a városnézést is beiktattuk, hogy ne csak a kutya élvezze a mászkálást, hanem a gazdi is lelassuljon egy pohár bor mellett.

Az Ostorosi-víztárolótól indult a túra
Fotó: Kutyabarathelyek.hu - Böjte Csenge

Könnyedebb sétát szerettünk volna, mielőtt belevetjük magunkat Eger városába, ezért az Ostorosi-víztárolóhoz mentünk, innen indult a túránk. A vízhez néhol le lehet menni, de már inkább a nád vette uralma alá a partot. A gát rész azonban végig sétálható, itt mentünk tovább az Aranybika-tetőre, majd a Nagy-pajkos dűlőre, végül a Csárdakertnél értünk vissza az autóhoz. Erdő és szőlősök szegélyezték utunk, néhány őzt is láttunk útközben. Egy lélekkel sem találkoztunk, tényleg kikapcsolódás volt ez a séta, összesen 8 km és 2.5 órás körtúra volt.

Barangolás kutyával az ezerszínű szőlőhegyek között

Egerben az 1552 Boutique Hotel-ben szálltunk meg, ami abszolút kutyabarát hely, emellett tökéletes elhelyezkedése van, a tér mellett. Szerencsére van saját parkolója, így nem volt probléma abból, hogy a belvárosban szálltunk meg. A műemléki épület kívül tradicionális jegyeket hordoz, belül azonban a mai kornak megfelelően modern szálláshelyül szolgál. 15 tematikus szoba várja a vendégeket, amiből 2 lakosztály biztosítja a kényelmet. A kutyát is nagy vendégszeretettel várják, külön jutalomfalat és itató-etetőtál is van a szobában nekik.

Különleges hangulatot áraszt a hotel

Fotó: Kutyabarathelyek.hu - Böjte Csenge

A szálláshely elfoglalása után felfedeztük Eger városát is. Hova máshova, mint a várba mentünk. A várat nem szemből, hanem oldalról kerültük meg, a kutyát is beengedték (pórázon). Végig gyönyörű kilátás tárult elénk a városra (templomok, Minaret, főtér). Ide érdemes felmenni, ha Egerben jártok!

Egerben számos étterem közül választhatunk - kutyabarát vendéglátóhelyet is találunk!

A macskaköves utcákon lefelé hagyományos árusok vannak, vásárlás helyett inkább beültünk a főtéren egy étterembe és vacsoráztunk egy finom ital mellett. Egy kis, hagyományos olasz ízeket őrző éttermet találtunk, a Bar Italia-t a főtéren, ahol nagyszerű volt a kiszolgálás és a kutyás vendégszeretet.

A szállásra visszatérve elmerültünk a puha paplanok között, majd másnap reggel egy kiadós királyi reggeli elfogyasztása után indultunk útnak, mert vártak a további kalandok…

Érdemes kutyával is ellátogatni Egerbe!

Fotó: Kutyabarathelyek.hu - Böjte Csenge

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni legújabb híreinkről

kérünk lájkold Facebook oldalunkat!

Témába vág

Kutyabarát ajánló a hosszú hétvégére Kutyabarát ajánló a hosszú hétvégére
Kutyás kirándulás, romantikus séták, pihenés kedvenceddel egy kutyabarát szálláshelyen, vagy épp egy vacsora egy kutyabarát vendéglátóhelyen? Hoztunk néhány szuper ötletet a pünkösdi hosszú hétvégére!

Megszülettek az őzgidák: ne nyúljunk a magára hagyott kicsinyekhez! Megszülettek az őzgidák: ne nyúljunk a magára hagyott kicsinyekhez!
...ugyanis egyáltalán nem biztos, hogy magára van hagyva! Ezekben a hetekben (is) különösen fontos, hogy felelős kutyások legyünk, és odafigyeljünk kedvencünkre, mikor a természetben járunk.

Kutyával a természetben - ezeket az illemszabályokat tartsd be a túrán, kiránduláson Kutyával a természetben - ezeket az illemszabályokat tartsd be a túrán, kiránduláson
A kirándulás, túrázás, vagy csak épp egy rövidebb séta a közeli erdőben kutyánkkal remek kikapcsolódási lehetőség. Ahhoz azonban, hogy ne csak mi, de más természetjárók, kutyások, és nem utolsósorban az erdő lakói is háborítatlanul, békében élvezhessék a természetet, be kell tartanunk néhány szabályt.

Óvatosan az erdei sétákon: A vaddisznók veszélyesek lehetnek az ellési időszakban! Óvatosan az erdei sétákon: A vaddisznók veszélyesek lehetnek az ellési időszakban!
Érdemes nyitott szemmel és füllel járni az erdőben a túrák, kirándulások, séták alatt: jobb most elkerülni a vaddisznókat. Az ellési időszakban veszélyesek lehetnek: a kocák bármi áron megvédik a kismalacaikat.

Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók
A kutyabarát turizmus népszerűsége növekszik, és egyre több kutyatartó ismeri fel, hogy a kempingezés ideális lehetőséget kínál a háziállatokkal történő közös nyaralásra. Az Aranypart Camping & Apartments példája rávilágít a balatoni kutyás kempingezés aktuális lehetőségeire. Ha kutyával utazunk fontos a megfelelő szálláshely és szállástípus kiválasztása, valamint az alapfelszerelés hiánytalan összeállítása és az állattartás szabályainak ismerete a kutya kényelme érdekében. A cikk hasznos információkat kínál egy állatbarát nyaralás megszervezéséhez.

Minősítés

Hogyan lehet minősített
kutyabarát helyed?

Minősítés és hirdetés – Tudj meg többet!

Tudj meg többet

Partnereink

Mondial Assistance GesmbH Rehabportál Hírstart Ebugatta

Hírlevél

A hírlevélre történő feliratkozással az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom.

kutyabarathelyek.hu - kezdőoldal Észrevételek
FaceBook Instagram Pinterest YouTube
Baleset érte mentőkutyásainkat – így segíthetsz! Hírek - Címlapon
Baleset érte mentőkutyásainkat – így segíthetsz!
Korlátozások a turistautakon – Tájékozódj indulás előtt! Hírek - Címlapon
Korlátozások a turistautakon – Tájékozódj indulás előtt!