Hírek - Címlapon
Loyalty is royalty - pulóverrel a vakvezető kutyákért
2024. november 22., 14:00
Szerző: Hortobágyi Henrietta
Kategória: Könnyű
2024-ben már tizedik alkalommal fognak össze hazai zenészek, előadók, sportolók és közéleti személyiségek a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a küldetéssel, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.
A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezető kutyák képzését támogatja.
A kerek évfordulóra egy különleges, a 10. jubileumot méltóképpen tükröző pulóver design született, a termékek pedig – a korábbi évekhez hasonlóan - mindenki számára elérhetővé válnak november 20-tól, hogy minél szélesebb körben lehetőség nyíljon hozzájárulni ehhez a fontos kezdeményezéshez.
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének (MVGYOSZ) Vakvezetőkutya-kiképző Központban végzett fáradhatatlan munkája egyre több figyelmet kap, így a korábban kitűzött célok megvalósításához lépésről lépésre közelebb kerülhetnek.
A várólista rendkívül hosszú, a kutyák kiképzése magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végső soron alkalmasak-e vakvezetésre. Többek között ezért is tartottuk fontosnak a Dorko márkánál, hogy zászlónkra tűzzük a várakozási idő csökkentését és közös erővel felhívjuk a figyelmet a kutyaiskola szerepére. A Loyalty is Royalty kezdeményezésnek köszönhetően nem csak sikerült megduplázni a kiképzett vakvezető kutyák számát az elmúlt években, de minőségi fejlődésen is keresztül ment a központ, ami az oktatók munkáját segíti.
A Központ feladatai rendkívül összetettek, hiszen a Tenyésztési-, Kölyöknevelési-, Kiképzési –és Utógondozási Program egyaránt fontos szakasza a munkának. A kiképzés mellett lényeges a kenneludvar karbantartása és a biztonságos körülmények megteremtése a kutyák számára, így a kampány révén összegyűlő támogatás sok szempontból bír jelentőséggel. A munkafolyamatok zökkenőmentes működéséhez munkatársaik növekvő létszáma is nagyban hozzájárul.
A Dorko életében a hazai jó ügyek felkarolása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésünk olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.
Büszkék vagyunk arra, hogy a Loyalty is Royalty kampány sokak számára egy fontos közös üggyé vált az elmúlt tíz évben.
Forrás: Dorko
Indexkép forrás: Dorko
Adj szeretettel, ajándékozz jó ügyet, 11 éves a Dorko Loyalty is Royalty programja
Idén már 11. alkalommal valósult meg a Dorko Loyalty is Royalty kampány annak érdekében, hogy minél több látássérült ember életét tehessék könnyebbé és szebbé vakvezető kutya segítségével. Az összefogáshoz ezúttal is közel 150 hazai sportoló, előadó és közéleti személyiség csatlakozott.
Vizslás limitált kollekció és gazditalálkozó a Dorko-nál
Frakk inspirálta kollekcióval jönnek mesés termékek: a Vibe és a Vates összefonódásával születtek meg az egyedi ruhadarabok.
Március 27-én Budapesten elsők között, soron kívül csaphattok le a Vibe x Vates Frakk limitált kollekció darabjaira, sőt, kutya-gazdi fotózás is vár Rátok!
Kismama hírek a vakvezető kutyáknál
Boldog hónap a január a Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítványnál, két szuka is kölyköket vár.
Történelmet írt egy vakvezető kutya, amikor megjelent a Golden Globe díjátadón
Miss Ingrid, a fekete labrador csóválva vonult be a vörös szőnyegen gazdája mellett.
Kutyák a történelemben: Buddy, Amerika első vakvezető kutyája
„Buddynak köszönhetem, hogy visszakaptam a szabadságom”. Magával ragadó történet egy német juhászkutyáról és gazdájáról, akik látássérültek és vakok ezreinek életét változtatták meg.










