Hírek - Címlapon
Vizslás limitált kollekció és gazditalálkozó a Dorko-nál
2025. március 26., 12:00
Szerző: Hortobágyi Henrietta
Kategória: Ajánló
Frakk inspirálta kollekcióval jönnek mesés termékek: a Vibe és a Vates összefonódásával születtek meg az egyedi ruhadarabok.
Március 27-én Budapesten elsők között, soron kívül csaphattok le a Vibe x Vates Frakk limitált kollekció darabjaira, sőt, kutya-gazdi fotózás is vár Rátok!
Love your #Frakk Vibe!
Ezzel a mottóval hív nosztalgikus időutazásra a két hazai márka. A Dorko 10 éves jubileumára megálmodott Vibe kollekció következő témája gyerekkorunkba repít vissza. A Vates csapatával karöltve olyan felejthetetlen karaktereket keltenek életre, akiknek üzenete minden generáció számára örökérvényű. A kollaborációból született limitált darabokat egy különleges, vizslás gazdiknak szóló eseményen mutatják be március 27-én.
Amikor a Vibe x Vates összefonódásának ötlete felmerült, hamar eldőlt, hogy Frakk, Lukrécia és Szerénke meséje olyan értékeket hordoz, amelyeknek a mai streetwear kultúrában is mindenképpen helye van.
A Vates csapat gondolatait idézve:
“A választás nem is lehetett volna egyértelműbb: Frakk örök kedvenc! A mese népszerűsége évtizedek óta töretlen, és a Vates Mesekollekciós termékek között is a Frakkot és a macskákat ábrázoló darabok az abszolút kedvencek. De nem csak a nosztalgia miatt döntöttünk mellette – Frakk története tele van olyan tanulságokkal, amelyek ma is ugyanolyan érvényesek, mint régen. A kutya-macska barátság szimbolikus üzenete, a konfliktusok kezelése és az együttélés fontossága mind olyan témák, amik a modern társadalomban is megállják a helyüket.”
Az esemény másnapján megjelenő, a cipők mellett pólókat, vászontáskákat, zoknikat is magában foglaló Vibe x Vates Frakk kollaboráció alkalmából egy különleges előestével készülnek az Andrássy úti üzletben, ahova szeretettel várnak minden Vizslás Gazdit és Frakk-rajongót.
(Forrás: Dorko)
A Facebook eseményél ez olvasható:
Indexkép forrás: Dorko
Adj szeretettel, ajándékozz jó ügyet, 11 éves a Dorko Loyalty is Royalty programja
Idén már 11. alkalommal valósult meg a Dorko Loyalty is Royalty kampány annak érdekében, hogy minél több látássérült ember életét tehessék könnyebbé és szebbé vakvezető kutya segítségével. Az összefogáshoz ezúttal is közel 150 hazai sportoló, előadó és közéleti személyiség csatlakozott.










