Hírek - Címlapon
Adj szeretettel, ajándékozz jó ügyet, 11 éves a Dorko Loyalty is Royalty programja
2025. november 24., 07:00
Szerző: Máté Krisztián
Kategória: Könnyű
Idén már 11. alkalommal valósult meg a Dorko Loyalty is Royalty kampány annak érdekében, hogy minél több látássérült ember életét tehessék könnyebbé és szebbé vakvezető kutya segítségével. Az összefogáshoz ezúttal is közel 150 hazai sportoló, előadó és közéleti személyiség csatlakozott.
A Loyalty is Royalty kampány a márka alapításával közel egyidejűleg indult azzal a nemes céllal, hogy minél több magyarországi látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. A pénzbeli segítségen túlmutató kezdeményezés az évről évre épülő közösség erejével nagyban hozzá tudott járulni ahhoz, hogy a kiképző iskola nélkülözhetetlen munkájára több figyelem irányulhasson. Az összefogás révén mára több mint 110 vakvezető kutyát képeztek ki.
A Dorko életében mostanra már nem múlhat el november a jó ügyet támogató közösségi fotózás nélkül, amihez idén is közel 150 olyan hazai sportoló, előadó és közéleti személyiség csatlakozott, mint Balogh Eleni, Kabát Péter, Rubint Réka, Nagy Bogi, Lotfi Begi, Richter József, Rujder Vivien, Torghelle Sándor, Juhász Roland, Kádár L. Gellért, Schóbert Lara, Megyeri Csilla, Hódi Pamela, Hamvai P.G., Bódi Hunor, Bódi Megyer, Harsányi Levente, Hooligans zenekar, Köllő Babett, Kőhalmi Vivien, Mehringer Marci, T.Danny, Hámori Luca, DR BRS, Kardos Eszter, Tenki Dalma vagy Szász Emese, Zavaros Eszter vagy Ungvári Miki.
Az elmúlt 10 év kulcsfontosságú volt az MVGYOSZ Vakvezetőkutya-kiképző Központjának életében: megújult a kiképző központ annak érdekében, hogy a képzés alatt álló kutyák az életkoruknak megfelelő, minőségi ellátásban. A szakmailag igényesen kialakított és karbantartott tanpálya, a minden kényelmet kielégítő szimulációs szobák nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a látássérült vakvezetőkutya-igénylők nyugodt környezetben sajátíthassák el a vakvezetőkutyával való közlekedés minden mozzanatát.
Az MVGYOSZ több mint százéves tapasztalatával képviseli és szolgálja a magyar látássérült embereket, egyedülálló és hiánypótló szolgáltatásokkal támogatja a vak és gyengénlátó emberek önálló életvitelét. A szervezet 1978 óta vakvezetőkutya-képzéssel segíti a látássérült személyek biztonságosabb közlekedését, munkába járását.
Vakvezetőkutya-kiképzés a számok tükrében:
- egyetlen kutya kiképzése 5 millió forintot igényel
- a várólista közel két év
- jelenleg 70 látássérült ember vár vakvezető kutyára
A Dorko Loyalty is Royalty kampányának célja, hogy lerövidítse ezt az időt és minél több ember számára elérhetővé tegye ezt az életet megváltoztató lehetőséget.
A pulóver megvásárlásával közvetlenül – a nyereség 100%-ával - támogatod az MVGYOSZ Vakvezetőkutya-kiképző Központ munkáját, és hozzájárulsz ahhoz, hogy egy látássérült ember élete gyökeresen megváltozhasson.
További információ:
https://dorko.hu/loyaltyisroyalty
Forrás: dorko.hu
Indexkép forrás: dorko.hu
Vizslás limitált kollekció és gazditalálkozó a Dorko-nál
Frakk inspirálta kollekcióval jönnek mesés termékek: a Vibe és a Vates összefonódásával születtek meg az egyedi ruhadarabok.
Március 27-én Budapesten elsők között, soron kívül csaphattok le a Vibe x Vates Frakk limitált kollekció darabjaira, sőt, kutya-gazdi fotózás is vár Rátok!
Loyalty is royalty - pulóverrel a vakvezető kutyákért
2024-ben már tizedik alkalommal fognak össze hazai zenészek, előadók, sportolók és közéleti személyiségek a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a küldetéssel, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.










