Kutyás reklám a felelősségvállalásért
2016. március 13., 13:00
Szerző: S.Zs.
Kategória: Könnyű
A reklámok nem csak egy-egy terméket népszerűsíthetnek. Vannak cégek, melyek felismerik, mekkora hatalma van a népszerűségüknek. És nem a negatív értelemben! Ők már tudják: a népszerűséget a világ jobbá formálására is lehet használni!
Egy ilyen reklámot mutatunk most meg. A Budweiser reklámjait mindenki ismeri gyönyörű lovaik, és ölelgetni-való kutyusai miatt.
A tavalyi évben a “Global Be(er) Responsible Day” -re készült videója a felelősségvállalásra buzdít: ha vezetsz, ne fogyassz alkoholt! Hiszen vannak, akik várnak Rád, akik számítanak Rád! Reklámjukban ezt a “valakit” egy gyönyörű labrador személyesíti meg.
A reklám szövegében olvashatjuk: “Vannak, akiknek soha nem ér véget a várakozás”. Ezt tartsa szem előtt, mindenki, aki ittasan ül a volán mögé...
Cikk első megjelenése: 2015. március 17.
Íme a kutya, aki imádja, ha kiporszívozzák
Tényleg van ilyen? Egy mókás videó szerint igen!
Szomorúan nézte a menhelyen a kutya, ahogy fiatalabb társait örökbefogadják mellőle
Már nem is merte remélni, hogy vele is megtörténhet a csoda. Aztán egy szép napon...
Simit kérek! - Minden nap így várja a postást a a labrador
Amikor hallja a postás lépteit, odatotyog a bejárati ajtóhoz, és elfoglalja helyét a levélbedobónál. Kíváncsiak vagytok, miért?
Miért van nagyobb követőtábora a kis kedvenceknek manapság?
Napjainkban a social media platformok használata már a mindennapi életünk része. Követjük ismerőseinket, celebeket, színészeket, influencereket és egyéb olyan oldalakat, amelyek iránt érdeklődésünket fejezzük ki. Ezek közé tartoznak az olyan oldalak is, amelyek a kiskedvencekről szólnak. De miért is alakult ki ez, és mi miért követjük más emberek háziállatának az oldalait?
Hihetlenül édes a kiskutya, ahogy legjobb barátját várja az ajtóban
Theo és Coco kutyusok az első pillanattól fogva rajonganak egymásért. Szívmelengető videójuk láttán garantált a mosoly!