A kutyabarát helyek szakértője, a kutyabarathelyek.hu

Összes      Friss      Ajánló      Állatvédelem      Egészség      Jó tudni!      Könnyű      Közérdekű      Kreatív      Nevelés      Utazás

Kutyás barangolások - Négykutyás csodavilág Szarvason

2022. június 10., 11:30

Szerző: Bokori-Rohony Eszter

Kategória: Utazás

Szarvas város sok kutyás gazdi körében nagyon népszerű, hiszen minden évszakban tökéletes úticél, garantált a kutyavigyor és ez négy kutyával sincs másképpen.

Szarvasról írtam már én is korábban élménybeszámolót, most szeretném bemutatni nektek saját tapasztalataink útján, hogy négy nagytestű kutyával sem lehetetlen a felejthetetlen időtöltés itt, hiszen olyan szuper vízparti szálláshelyek is vannak, ahol szívesen látnak bennünket akár több kutyával is. Vízparti szálláshelyek, meseszép környezetben, karnyújtásnyira olyan sétaútvonalaktól, ahol az ebek önfeledten szaladgálhatnak. Itt garantált a négylábúak teljes lefárasztása, miközben a gazdik számára is minden adott a rövidebb vagy hosszabb pihenéshez, aktív kikapcsolódáshoz.

Vízimádó kutyákkal tökéletes nyaralási helyszín
Fotó: Bokori-Rohony Eszter

Egy végtelenül kedves, segítőkész és tiszta szívből kutyabarát vendéglátó házaspár, Mariann és Sanyi voltak a vendéglátóink már többször is. Több vendégház kiadásával foglalkoznak, kisebbek, nagyobbak, luxus vagy egyszerűbb, de nagyon bájos és komfortos házak közül választhatunk, amelyek közül biztosan minden kutyás gazdi megtalálja, amely számára ideális.

A Fűzfakert wellness háza

A mi választásunk ezen a hétvégén a Fűzfakert Vendégházra esett a Nagyfoki-holtág partján, régóta szerettük volna már kipróbálni ezt a csodás helyet. Már megérkezésünkkor elakadt a szavunk, a csodaszép Fűzfák bája a hosszan elnyúló vízparton, a két nagy stég, a medence a hatalmas zárt kertben, a wellness ház és a vendégház tökéletes harmóniája elvarázsolt minket. A kutyák is azonnal birtokba vették a kertet, hirtelen azt sem tudták mit fedezzenek fel először. A vizet meglátva azonban Retrieverek lévén természetesen arra indultak először, a fokozatosan mélyülő partról gond nélkül tudtak vízre szállni, úsztak aztán kezdődhetett a hatalmas kertben az önfeledt játék, rohangálás, botozás, hempergés. A hétvége alatt rengeteget voltak a vízben, lesték a kishalakat, a nádas minden zegzugát felfedezték. Aktívan figyelték a peca minden történését vagy boldogan kergetőztek, szinte egész nap talpon voltak, játszottak.

Csodás kert, közvetlen vízpart, kutyák... mi kell még?

Fotó: Bokori-Rohony Eszter

A ház komfortos, otthonos, minden megtalálható benne, amire 6 felnőttnek szüksége volt. A wellness ház egy csoda. A jakuzziból és a szaunából is a kertet és a holtág szépségei csodálhattuk, igazi lélekemelő pillanatokat töltöttünk el itt. Az udvar hatalmas, biciklik és SUP-ok is rendelkezésünkre álltak, a grill sarokban isteni vacsorák készültek.

Kidőltek az ebek az egész napos úszás, játék és kirándulás után

A ház pár perc sétára van az elő Körös mentén, több tíz kilométeren végig haladó gáttól, amelyen hatalmas sétákat tehetünk, vagy akár biciklivel/autóval is mehetünk rajta. A gát egy része azonban csak engedéllyel járható kocsival (ki van táblázva, amely rész már engedélyköteles, az engedély horgászboltokban beszerezhető), ennek hiányában büntetésre számíthatunk.

Séta a gáton
Séta a közeli gáton

Fotó: Bokori-Rohony Eszter

A háztól balra indulva kb. 3 kilométer távolságra, a gáton sétálva elérhetjük a Halászlaki Tanösvényt. Kitáblázott, könnyű körsétával bejárható kis csodavilágot találunk itt, amelyet még nyáron is ajánlok mert a kutyák több helyen is tudnak úszni, a hatalmas fák pedig árnyékot adnak. A gáton akár eljuthatunk a Mezőtúr-Szarvas komp kikötőhöz vagy a duzzasztóhoz, amelyek mellett szintén szuper kutyás sétaterületek vannak. A háztól azonban ezek már gyalog messze vannak, de a kutyabarát Szarvasi Arborétumtól kocsival pár perc alatt elérhetőek autóval engedély nélkül is.

A Halászlaki tanösvény

A Nagyfoki-holtág mentén korábban egy másik vendégházat is béreltünk már Mariannéktól, a Nagyfoki 135.-t, amely kicsit egyszerűbb, wellness részleg nélküli, de szintén csodás környezetben, vízparton, zárt kerttel rendelkező kandallós kis ékszerdoboz, ahol szintén fantasztikus éreztük magunkat mi is és a négy kutya is.

A közvetlen vízparti elhelyezkedés előnye...
Fotó: Bokori-Rohony Eszter

A Fűzfakert és a Nagyfoki 135. a szívünk csücske lett, mi biztosan hamarosan újra visszatérünk, illetve szeretnénk még más vendégházakat is kipróbálni, hiszen Szarvason mindig nagyon jól érezzük magunkat. Az egész város szinte kivétel nélkül kutyabarát, rengeteg helyen sétálhatunk, a Liget, az Arborétum, a Mini Magyarország és a rengeteg túraútvonal mind garancia arra, hogy kellemes napokat tölthessünk el itt kutyáinkkal. Nyáron együtt úszni, SUP-ozni a kutyákkal szuper programok, de minden évszakban, elő- és utószezonban is találunk itt remek programokat, lehetőségeket, csodálhatjuk a természetet.

Négy nagy kutyával sem lehetetlen a nyaralás

Arra azonban figyeljünk, hogy ne éljünk vissza vendéglátóink végtelen jó szívével. Mi is felelősek vagyunk azért, hogy ezek a szálláshelyek kutyabarát helyek is maradjanak! Vigyázzuk a vendégházak tisztaságára, épségére, tartsuk be az előírásokat, tegyünk meg mindent azért, hogy távozáskor a vendéglátóink észre se vegyék, hogy kutyákkal voltunk, hiszen ez közös érdekünk.

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni legújabb híreinkről

kérünk lájkold Facebook oldalunkat!

Témába vág

Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók
A kutyabarát turizmus népszerűsége növekszik, és egyre több kutyatartó ismeri fel, hogy a kempingezés ideális lehetőséget kínál a háziállatokkal történő közös nyaralásra. Az Aranypart Camping & Apartments példája rávilágít a balatoni kutyás kempingezés aktuális lehetőségeire. Ha kutyával utazunk fontos a megfelelő szálláshely és szállástípus kiválasztása, valamint az alapfelszerelés hiánytalan összeállítása és az állattartás szabályainak ismerete a kutya kényelme érdekében. A cikk hasznos információkat kínál egy állatbarát nyaralás megszervezéséhez.

Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk! Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk!
Jön a tavasz első hosszú hétvégéje és kis szerencsével az időjárás is velünk lesz. Használjuk ki az időt kedvencünk társaságában! Szuper kutyás program ötleteket hoztunk!

Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni
Mi, kutyások, érthető okokból többet tartózkodunk a szabadban, mint nem-kutyás társaink. Legtöbbünk azonban vagy idő- vagy kedv hiányában ritkán szakad ki a megszokott sétáltató útvonalaiból. Pedig igazán megéri beiktatni egy-egy hosszabb kirándulást is!

Kutyával autóban, biztonságban Kutyával autóban, biztonságban
Egyre népszerűbbek a kutyás utazások, egy nemrégiben készült felmérés szerint a gazdik 80 százaléka viszi a kutyáját autóval, jellemzően inkább rövid utakra. Nagy kérdés azonban, hogy milyen biztonságos szállítási megoldást érdemes ilyenkor választani.

Utazás kutyával - Télen is vár a Balaton Utazás kutyával - Télen is vár a Balaton
Januárban a Tagyon Birtok szervezésében hívtak minket kutyás kirándulásra, ami inkább egy közösségi kutyás esemény volt, mint izzasztó séta. A fogadtatás, az ottani kutyások, a hangulat mind marasztaló volt, sajnos mégsem tudtunk kettő napnál többet eltölteni a birtokon. Olvassátok el beszámolónkat a kétnapos balatoni látogatásról!

Minősítés

Hogyan lehet minősített
kutyabarát helyed?

Minősítés és hirdetés – Tudj meg többet!

Tudj meg többet

Beaphar - 2024

hirdetés (X)

Partnereink

Egyedi kutyás ajándéktárgyak JULIUS-K9 Irodakutya.com MOL Nyrt.

Hírlevél

A hírlevélre történő feliratkozással az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom.

kutyabarathelyek.hu - kezdőoldal Észrevételek
FaceBook Instagram Pinterest YouTube
Albínó kutyák - 4 érdekesség a hófehér négylábúakról Hírek - Címlapon
Albínó kutyák - 4 érdekesség a hófehér négylábúakról
Timon és Pumba – Együtt talált otthonra a mentett csivava és legjobb barátja, a malac Hírek - Címlapon