A kutyabarát helyek szakértője, a kutyabarathelyek.hu

Összes      Friss      Ajánló      Állatvédelem      Egészség      Jó tudni!      Könnyű      Közérdekű      Kreatív      Nevelés      Utazás

Tavaszi kirándulás kutyával vadregényes helyekre

2022. május 25., 06:30

Szerző: S.Zs.

Kategória: Ajánló

Egyre többet süt a nap, felébredtek a csicsergő madarak, és kizöldül a természet. Melyik kutyás tudná megállni, hogy minél több időt töltsön a tavaszi természetben? Élményekben gazdag úticélt ajánlunk!

Romantikus hegyek, völgyek, szőlődombok… remek túra- és kiránduló útvonalakkal és tanösvényekkel tarkítva! Tokaj környékén lenyűgöző, egyedi természeti környezet várja a kirándulókat sok-sok rejtett kinccsel, amik csak arra várnak, hogy felfedezzék őket. A túraútvonalak a kutyás kirándulásokhoz is ideálisak, mindenki megtalálja a számára ideális hosszúságú és nehézségű terepet.

Gyönyörű kilátás Boldogkőváralja váráról
Fotó: Wikipédia

Egy kiadós kirándulás után azonban jó megpihenni, amihez elengedhetetlen egy kényelmes és nem utolsósorban kutyabarát szállás. Egy szép, csendes kis faluban található a BényeLak, mely ideális szálláslehetőség a kutyás utazóknak. Az ezer éves faluban található vendégház tágas udvarral várja a négylábúakat és a családokat.

Tokaj - Hegyalja megér egy kirándulást!

A közelmúltban három puli és gazdáik vették igénybe a szállást – íme, élményeik első kézből!
Illés Péter írása:

A kutyák imádják a kutyabarát vendégház nagy kertjét!
Fotó: Illés Péter

„Kellemes és tartalmas hétvégét töltöttünk Bényelakon a családdal, ahová először vittük a teljes pulicsaládot, vagyis papát, mamát, és a kis szerelemgyereket, aki dupla akkora lett, mint szülei, ráadásul gyönyörű maszkos fakó.

A szállás kellemes, a kert három kutyának is bőven elegendő. A szomszéd kutyák ugyan nem voltak boldogok, de semmiféle probléma nem volt velük, és velünk sem.

Ajánlom mindenkinek a Szerencsi vármúzeumot, ahol a dolgozók is kutyabarátok. Kirándultunk a természetben, jártunk Tokajon, és elmentünk Boldogkőváraljára is, a várat is be tudtuk járni a kutyákkal.”

Három pulival sem lehetetlen az élménydús nyaralás!
Fotó: Illés Péter

Foglalj szállást a kutyabarát BényeLak  – zöldorom otthonos vidéki lakba!

Elérhetőségeit itt és itt találod!

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni legújabb híreinkről

kérünk lájkold Facebook oldalunkat!

Témába vág

Óvatosan az erdei sétákon: A vaddisznók veszélyesek lehetnek az ellési időszakban! Óvatosan az erdei sétákon: A vaddisznók veszélyesek lehetnek az ellési időszakban!
Érdemes nyitott szemmel és füllel járni az erdőben a túrák, kirándulások, séták alatt: jobb most elkerülni a vaddisznókat. Az ellési időszakban veszélyesek lehetnek: a kocák bármi áron megvédik a kismalacaikat.

Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók Legyen a kutyának is élmény a kempingezés! - Tippek és fontos tudnivalók
A kutyabarát turizmus népszerűsége növekszik, és egyre több kutyatartó ismeri fel, hogy a kempingezés ideális lehetőséget kínál a háziállatokkal történő közös nyaralásra. Az Aranypart Camping & Apartments példája rávilágít a balatoni kutyás kempingezés aktuális lehetőségeire. Ha kutyával utazunk fontos a megfelelő szálláshely és szállástípus kiválasztása, valamint az alapfelszerelés hiánytalan összeállítása és az állattartás szabályainak ismerete a kutya kényelme érdekében. A cikk hasznos információkat kínál egy állatbarát nyaralás megszervezéséhez.

Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk! Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk!
Jön a tavasz első hosszú hétvégéje és kis szerencsével az időjárás is velünk lesz. Használjuk ki az időt kedvencünk társaságában! Szuper kutyás program ötleteket hoztunk!

Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni
Mi, kutyások, érthető okokból többet tartózkodunk a szabadban, mint nem-kutyás társaink. Legtöbbünk azonban vagy idő- vagy kedv hiányában ritkán szakad ki a megszokott sétáltató útvonalaiból. Pedig igazán megéri beiktatni egy-egy hosszabb kirándulást is!

Barangolás Noszvajon és környékén a kutyákkal Barangolás Noszvajon és környékén a kutyákkal
A Bükkalja festői fekvésű településeit fedeztük fel. Kirándultunk Cserépfalu környékén, majd az idilli hangulatú Noszvaj vendégszerető, hagyományait őrző látnivalóiban merültünk el, aminek a természeti környezete is felejthetetlen volt. Kutyabarát szállásunk nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az ottlétünk felejthetetlen maradjon.

Minősítés

Hogyan lehet minősített
kutyabarát helyed?

Minősítés és hirdetés – Tudj meg többet!

Tudj meg többet

Partnereink

Ebugatta Beagle Club Online MOL Nyrt. Hírstart

Hírlevél

A hírlevélre történő feliratkozással az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom.

kutyabarathelyek.hu - kezdőoldal Észrevételek
FaceBook Instagram Pinterest YouTube
Bányatavak - csak a kijelölt helyen fürödj! Hírek - Címlapon
Bányatavak - csak a kijelölt helyen fürödj!
A legkedveltebb kutyás vízi sportok Hírek - Címlapon
A legkedveltebb kutyás vízi sportok