A kutyabarát helyek szakértője, a kutyabarathelyek.hu

Összes      Friss      Ajánló      Állatvédelem      Egészség      Jó tudni!      Könnyű      Közérdekű      Kreatív      Nevelés      Utazás

Toto kutya kalandjai az Adrián

Njivice - Krk sziget - Horvátország

2019. július 30., 06:30

Szerző: P. Eszter

Kategória: Könnyű

Nyár, nyaralás, utazás, tenger - természetesen kutyával! Toto elvitte gazdiját magával nyaralni, meg sem álltak az Adriáig.

Utazás egy apró kutyával a nem is olyan távoli tengerpartra. Milyen élmény lehet? Ráadásul úgy, hogy a én is, és a kutyusom, Toto is először járunk a tengernél. Nem volt kérdés, hogy együtt indulunk útnak! A cél Horvátország, azon belül pedig a Krk-szigeten fekvő Njivice.

Az utazásról:

Horvátországba utazáshoz EU kisállatútlevél szükséges,

melyben szerepelnie kell érvényes veszettség elleni oltásnak,

illetve az utolsó oldalon (klinikai vizsgálat) egy állatorvosi pecsétnek

és aláírásnak, hogy kedvencünk egészségügyi állapota megfelelő

az adott úti célra való szállításhoz.

A határon csak tőlünk kértek személyit, a kutya útlevelét nyújtottuk,

de nem vették el, csak ránéztek, hogy valóban velünk van Toto.

Szóval minden simán ment, pedig reméltem, hogy lesz végre a

hatósági bejegyzés oldalon is egy pecsét :)

Utazás külföldre: kötelező az állat útlevél!

6 napot töltöttünk Totoval Njivice nevű halászfaluban.

Megérkezésünk és lepakolás után első utunk a partra vezetett, hisz ahogy Toto sem, én sem láttam még a tengert. Nem is kell mondanom, napok után sem tudunk betelni a látvánnyal, csodálatos.

A település centruma egyben a kikötő is, a part mellett végig apartmanok, kisebb hotelek, éttermek húzódnak.

A mi szállásunk a központtól/ parttól kb 5-10 perc gyaloglásra volt a FILA Apartmanban. A tulajdonosnak nagyon tetszett Toto, barátságosak, segítőkészek voltak mindenben.

Tábla jelzi, hol találhatók a kutyastrandok

Mindennapi programunk a kutyás strand volt, mely bő 20-25 perc gyaloglásra van szállásunktól, bár végig a parton találkoztunk fürdőző kutyásokkal, a kijelölt  kutyás fürdőhelyre egy kisebb erdei sétán át vezet az út. Valahol Njivice és Malinska között van.

A Krk-sziget kutyastrandjainak javán bőven találni árnyékos helyet is

Apró kavicsos, köves partokon a gazdinak ajánlott a vízi cipő viselése. A kutya mancsát érdemes a sós víz után krémezni.

A part végig kavicsos, és tengeri sünökkel is bőven találkoztunk, így kétlábúaknak ajánlott a vízi cipő, Toto lába egészen jól bírta a sós vizet és a kavicsokat is, bár azért a harmadik teljes strandolós napunk után előszedtük a Kék Lukács kenőcsöt a táskából. A kutyás strand részen egész nap találni árnyékos részt.

A centrumban az esti sétáink alkalmával sok kutyással találkoztunk, németek, horvátok, magyarok jártak arra főleg.

A GRILL SPORT nevű teraszos étteremben, a Bistro Vienaban és a Bella Vistában is szívesen fogadják a négylábúakat.

A környéken nagy sétákat lehet tenni akár a természetben, akár valamelyik hangulatos kisvárosban

Az egész környezet nyugodt, csendes, a pihenni és csak fürödni vágyóknak bátran ajánljuk. Ráadásul szinte mindenhol szeretettel fogadtak minket kutyával!

***

Eszti és Toto kalandjait nyomon követhetitek a Facebook- és Instagram oldalukon is!

Ha tetszett a cikk, és szeretnél értesülni legújabb híreinkről

kérünk lájkold Facebook oldalunkat!

Témába vág

Túlságosan is barátságos volt rendőrkutyának – Ma már életeket ment a labrador Túlságosan is barátságos volt rendőrkutyának – Ma már életeket ment a labrador
Pályáját kábítószer kereső kutyaként képzelték el, de kedvessége miatt alkalmatlannak nyilvánították erre. Roger kutató-mentőnek tanult tovább, és elképesztő tehetséggel szimatolja ki a romok alatt rekedt embereket.

Kutyával Bécsben: Álomhely a kutyabarátok számára Kutyával Bécsben: Álomhely a kutyabarátok számára
Ausztriáról köztudott, hogy csodálatos kirándulóhely, és egyben erős kutyabarát kultúrája is van. Ebben a cikkünkben az osztrák fővárost, Bécset mutatjuk be: mire is kell figyelnünk, ha kutyával érkezünk.

Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk! Hosszú hétvége kutyával – szuper kutyabarát úti célokat és programlehetőségeket hoztunk!
Jön a tavasz első hosszú hétvégéje és kis szerencsével az időjárás is velünk lesz. Használjuk ki az időt kedvencünk társaságában! Szuper kutyás program ötleteket hoztunk!

Fényesen csillog a prágai Károly híd szobrának kutyafigurája, a látogatók érintésének hála Fényesen csillog a prágai Károly híd szobrának kutyafigurája, a látogatók érintésének hála
Kedves és hűséges kisugárzásának köszönhetően szívből átérezzük a bennünket összekötő, ősidőktől eredő szeretetet.

Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni Kirándulás, túrázás kutyával - 4+1 érv, miért érdemes minél többször útnak indulni
Mi, kutyások, érthető okokból többet tartózkodunk a szabadban, mint nem-kutyás társaink. Legtöbbünk azonban vagy idő- vagy kedv hiányában ritkán szakad ki a megszokott sétáltató útvonalaiból. Pedig igazán megéri beiktatni egy-egy hosszabb kirándulást is!

Minősítés

Hogyan lehet minősített
kutyabarát helyed?

Minősítés és hirdetés – Tudj meg többet!

Tudj meg többet

Partnereink

Ebugatta MOL Nyrt. Rehabportál Praktiker

Hírlevél

A hírlevélre történő feliratkozással az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadom.

kutyabarathelyek.hu - kezdőoldal Észrevételek
FaceBook Instagram Pinterest YouTube
Egy hajszálon múlt a kutya élete felelőtlen gazdája miatt - felfüggesztettel megúszhatja a nő Hírek - Címlapon
Elhunyt a legtöbb szót ismerő kutya Hírek - Címlapon
Elhunyt a legtöbb szót ismerő kutya